۱۴۰۰ دوشنبه ۱۵ آذر

سرپرستی ارتباطات رسانه ایی و نشریات

 
تلفن سرپرستی : 4947 – 0315257
1- ارتباط با رسانه - ( تلفن : 4945- 4947 –0315257 )
2- هفته نامه آتشکارو ویژه نامه ها
تلفن : 4978و 4936و4947 –0315257
تلفن سلام آتشکار : 104 –0315257
پست الکترونیک : atashkarweekly@esfahansteel.ir
3- ماهنامه فولاد تلفن : 4997 –0315257 فاکس : 8814-0315257
پست الکترونیک : mahname@folad.ir
4- سامانه وب سایت و پورتال
پست الکترونیک : relations@esfahansteel.ir
 
 
1- هفته نامه آتشکار
: هفته نامه آتشکار فعالیت انتشاراتی خود را از سال 1373 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز نمود وتاکنون بصورت هفتگی و بطور مداوم منتشر شده است .
تیراژ فعلی این نشریه 7 هزار نسخه است . پوشش خبری و اطلاع رسانی رویداد های کل کارخانه ذوب آهن به عهده آتشکار می باشد . این نشریه کارکردهای آموزشی و ‌انگیزشی نیز داشته و مطالب آن به تایید اعضاء هیات تحریریه می رسد . ضمن اینکه در طول سال (‌ حدود 10 مورد )‌ ویژه نامه هایی به مناسبت های مختلف فرهنگی ، ‌اجتماعی تهیه و چاپ می شود . (‌ در حال حاضر چاپ و صفحه آرایی هفته نامه آتشکار برون سپاری می شود. )‌
 
2 - ارتباط با رسانه ها و بریده جراید
وسایل ارتباط جمعی ، کانال اصلی ارتباط خبری وتبلیغاتی سازمان و دنیای پیرامون هستند . روابط عمومی برای بهره گیری از این رسانه ها ، باید همواره در پی رصد کردن رویدادهای مهم ،‌تولید خبر ، یادداشت و مقاله هایی متناسب با اهداف شرکت باشد تا با ارسال آنها به رسانه ها ، جایگاه شرکت را نزد افکار عمومی ونخبگان جامعه حفظ و ارتقاء بخشد . در کنار این مهم ، پیوسته باید ارتباطی معقول و منطقی با اصحاب رسانه در سطح کشور و استان برقرار کرد تا فرایند ارتباط با رسانه ها به نحو مطلوبی صورت گیرد . علاوه بر آن ،‌ رسانه های سراسری و استانی همواره باید رصد شوند تا بتوان چهره رسانه ای شرکت را به موقع به اطلاع مدیریت رساند و در صورت لزوم عکس العمل مناسب مانند تهیه جوابیه ،‌تکذیبیه ،‌اصلاحیه و مواردی از این دست صورت گیرد . تحلیل محتوای هفته نامه آتشکار و سایر نشریات روابط عمومی نیز به عهده این قسمت می باشد .
 
3 - فولاد
ماهنامه فولاد ، نشریه ای تخصصی است که به ‌تمام مسایل مربوط به صنعت فولاد ایران و جهان از جمله ،‌مدیریت ، مواد اولیه ، فرهنگ سازمانی ، منابع انسانی ، بازار و بورس ، آموزش ، پژوهش ، تکنولوژی ، محیط زیست ،‌ نخبگان ، مسئولین صنعت فولاد ،‌رویدادها و مواردی از این دست می پردازد . تحریریه این نشریه وظیفه تهیه مطالب تحلیلی و بررسی مقاله های وارده را دارد . ضمن اینکه مدیریت بر کل مطالب توسط دبیر تحریریه صورت می گیرد . (‌ در حال حاضر چاپ و صفحه آرایی ماهنامه فولاد برون سپاری می شود. )‌
 
4- پیک خانواده
پیک خانواده ، ‌فصل نامه ای است که از ابتدای سال 1392 در 32 تا 68 صفحه با تیراژ 17 هزار نسخه منتشر می شود . هدف اصلی این نشریه برقراری ارتباط و تعامل با خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان است . (‌ در حال حاضر چاپ و صفحه آرایی ماهنامه فولاد برون سپاری می شود. )‌
 
5 - توزیع
این قسمت وظیفه توزیع کلیه محصولات سرپرستی ارتباطات واطلاع رسانی از جمله 7 هزارنسخه آتشکار در هفته ،‌ 1500 نسخه ماهنامه فولاد در هرماه ، 17 هزار نسخه پیک خانواده ،نشریات موردنیاز و روزنامه های سراسری در کارخانه و همچنین پیگیری امور مربوطه از جمله امور مشترکین و غیره را به عهده دارد .
 
6 - آگهی ها
این قسمت وظیفه درج آگهی های مناقصه ،‌مزایده ،‌ابلاغ رای ،‌گزارش های ویژه و سایر موارد مورد نیاز در رسانه ها را به عهده دارد . ‌دریافت ،‌ ارسال و پیگیری درج آگهی ،‌ دریافت اسناد و فاکتورها ، تنظیم آنها وپیگیری لازم تا مرحله پرداخت وجوه و تهیه گزارشات مربوطه از جمله وظایف این بخش است .
 
7 - وب سایت ، پرتال و پیام کوتاه
وب سایت و پرتال شرکت هم اکنون وظایف اطلاع رسانی ، معرفی محصولات و اقدامات شرکت ، تعامل با کارکنان و مراجعین و دیگر اهداف مربوطه را به دو زبان انگلیسی و فارسی انجام می دهد . اخبار و مطالب وب سایت و پرتال به صورت روزانه به روز می شود و مطالب مربوط به خط تولید ، محصولات ، پروژه های توسعه در صورت لزوم بازبینی می شود . این بازبینی شامل بخش انگلیسی سایت نیز می باشد که با هماهنگی بخش فروش صورت می گیرد .
مدیریت ارتباط از طریق پیام کوتاه از جمله ارسال پیام کوتاه به ذینفعان داخلی و خارج سازمان و دریافت ،‌دسته بندی و پاسخگویی به پیامک های دریافتی نیز به عهده این بخش می باشد .
 
سرپرست ارتباطات و رسانه ایی و نشریات : علی حسین غریبی
 
 
تاریخ به روز رسانی:
1399/11/05
تعداد بازدید:
458